دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
همایش مبلغین موکب های اربعین استان کرمان برگزار شد

حوزه/ همایش مبلغین موکب‌های اربعین استان کرمان با حضور جمعی از مبلغین در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، همایش مبلغین موکب‌های اربعین استان کرمان در محل اداره اوقاف شهرستان کرمان با حضور جمعی از مبلغین برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان ضمن برشمردن فضائل زیارت اربعین، خطاب به حاضران اظهار داشت: شما وظیفه سنگینی بردوش دارید، سعی کنید رابطه قلبی و دلی با امام حسین(ع) برقرار کنید تا حرف و سخن شما اثرگزار باشد.

وی یادآور شد: هدف شما باید آشنا کردن مردم با معارف نهضت حسینی و بیان مسائل شرعی باشد و ضمن روشنگری، زائرین امام حسین(ع) را از هرگونه تفرقه و اختلاف برحذر دارید و به آنان توصیه کنید که برای سلامتی و فرج امام زمان(عج) بسیار دعا کنند و چه بسا خود حضرت در این سفر معنوی حضور داشته باشند.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام حسین سازندگی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان کرمان از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های این کمیته در حوزه فرهنگی گزارشی را ارائه کرد و به بیان باید و نبایدهای این سفر معنوی پرداخت.

گفتنی است مسئول اداره اوقاف و امور خیریه، مسئول بسیج طلاب و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان دیگر سخنرانان این همایش بودند و در پایان نیز به پرسش‌های مبلغین پاسخ داده شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha