سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
پیام مدیر حوزه علمیه ولیعصر عجل الله شهر مهران

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: امیدواریم ایام اربعین، فرصتی برای تقویت ایمان، اخلاص، تولی، تبری و ارادت به اهل بیت(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام ابراهیمی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان مهران در پیامی خطاب به طلاب و روحانیون زائر اربعین، گفت: امیدواریم ایام اربعین، فرصتی برای تقویت ایمان، اخلاص، تولی، تبری و ارادت به اهل بیت(ع) باشد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة»

با اهداء سلام و تحیت به شما زائرین، طلاب و روحانیون عزیز که با عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، در ایام اربعین حسینی به دیار مقدس مهران(باب الحسین) تشریف فرما می‌شوید، با کمال افتخار و محبت، قدوم مبارک شما را به مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خوش‌آمد می‌گوییم.

خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: "و من یعظم شعائر الله فإنها من تقوی القلوب". (سوره حج، آیه 32)، و هر کس شعائر خدا را بزرگ بدارد، این از تقوای دل‌هاست.

پیاده‌روی اربعین حسینی، نماد عشق و ارادت به اهل بیت(ع) و تجلی‌گاه وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است.

خادمین شما دوست داران اهل بیت در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بر خود وظیفه و لازم می‌دانند که در این ایام، خدمت‌گزار باشند و در این راستا، برنامه‌های متنوعی در حال برگزاری است.

من جمله این خدمات می‌توان به تأمین خوابگاه‌ مناسب، تغذیه، برگزاری جلسات علمی و فرهنگی و اجتماعی، ایراد سخنرانی و روضه، اقامه نماز جماعت در سه وعده اشاره کرد.

همچنین با توجه به اهمیت همدلی و همکاری در این ایام، خدام شما عزیزان در تلاش هستند تا فضایی روحانی، صمیمی و دوستانه برای تبادل نظر و تجربیات فراهم کنند.

این فرصت را مغتنم می‌شماریم تا از تجربیات همه‌ شما عزیزان در وظیفه‌ای که داریم استفاده کرده و به احسن وجه به مرحله اجرا برسانیم.

امیدواریم که این ایام، فرصتی برای تقویت ایمان، اخلاص، تولی، تبری و ارادت به اهل بیت(ع) باشد.

در پایان، سر به سجده تربت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌گذارم وخداوند متعال را شاکر هستم برای توفیق خدمتگزاری به زوار حسینی و سربازان حضرت ولیعصر(عج).

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سلیم ابراهیمی

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر مهران

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha