سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
کد خبر: 1176599
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
اربعین

حوزه/ ۷۰۰ نفر از خادمان افتخاری در ایستگاه‌های واحد راهنمایی امور زائران ساماندهی شده‌اند که فعالیت خود را در این ایام اربعین حسینی انجام می‌دهند. ۳۰۰ نفر نیز در مرزهای شش‌گانه استقرار خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه مراسم بدرقه خادمان افتخاری استان تهران در سازمان حج و زیارت طی گفت‌وگویی اظهار داشت: سازمان حج و زیارت در ستاد مرکزی اربعین حسینی وظیفه ثبت نام و اعزام، امور بیمه‌ای و راهنمایی امور زائران و گمشدگان را برعهده دارد.

وی افزود: تاکنون ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نام نویسی کرده‌ که ۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره فعالیت خادمان افتخاری در واحد راهنمایی امور زائران و گمشدگان گفت: خادمان افتخاری در مرزهای شش‌گانه و همچنین شهرهای زیارتی عراق و مسیر نجف تا کربلا به خدمت رسانی زائران می‌پردازند.

وی افزود: ۷۰۰ نفر از خادمان افتخاری در ایستگاه‌های واحد راهنمایی امور زائران ساماندهی شده‌اند که فعالیت خود را در این ایام اربعین حسینی انجام می‌دهند. ۳۰۰ نفر نیز در مرزهای شش‌گانه استقرار خواهند داشت.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی در شهرهای زیارتی و مرزها مستقر شده‌اند و تا دو روز آینده سایر عزیزان داوطلب نیز در ایستگاه‌ها مستقر می‌شوند.

وی به زائران‌ کشورمان توصیه کرد که با توجه به گرمای هوا، به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان توجه کنند و زمان شامگاه را برای مسیر پیاده‌روی برگزینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha