سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین جابری نژاد

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین جابری اظهار داشت: استان ایلام، با تاریخ غنی و فرهنگ اصیل خود، همواره پذیرای مهمانان گرامی بوده و در این ایام، با شور و شوقی مضاعف به استقبال زائران می‌شتابد.

حجت الاسلام والمسلمین جابری نژاد، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان ایلام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: با کمال افتخار در ایام اربعین حسینی، خدمات ویژه‌ای به روحانیون و طلاب عزیز سراسر کشور ارائه خواهد شد.

وی افزود: این ایام، فرصتی است تا زائران با دل‌های پر از عشق و ارادت به امام حسین (ع)، در مسیر معرفت و ایمان گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین جابری با تأکید بر اینکه در آستانه این ایام پر برکت، معاونت تبلیغ با برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند آماده است تا به زائران عزیز خدماتی شایسته و درخور ارائه دهد، بیان کرد: از جمله این خدمات می‌توان به اسکان موقت، تغذیه مناسب و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اشاره کرد.

معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان ایلام در ادامه به آیه شریفه "وَ أَذِّنْ فِی النَّاسِ بِالْحَجِّ یَأْتُوکَ رِجَالًا وَ عَلَی کُلِّ ضَامِرٍ یَأْتِینَ مِنْ کُلِّ فَجٍّ عَمِیقٍ" (حج: 27) اشاره کرد که این آیه نشان‌دهنده اهمیت مهمان‌نوازی و خدمت به زائران است.

وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد: "مَنْ أَحَبَّ أَنْ یُنْظَرَ إِلَیْهِ فِی مَکَانٍ عَالٍ فَلْیَکُنْ مَعَ الْمُحِبِّینَ." این حدیث ما را به اهمیت همراهی با محبان اهل بیت (ع) و خدمت به زائران یادآوری می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین جابری افزود: استان ایلام، با تاریخ غنی و فرهنگ اصیل خود، همواره پذیرای مهمانان گرامی بوده و در این ایام، با شور و شوقی مضاعف به استقبال زائران می‌شتابد.

وی بیان کرد: روحانیون و طلاب عزیز می‌توانند با حضور در این دیار، از فرصت‌های معنوی و علمی بهره‌مند شوند و در کنار یکدیگر، در این سفر پر برکت، گام‌های مؤثری در راستای تقویت ایمان و معرفت بردارند.

معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان ایلام تصریح کرد: حوزه علمیه با عشق و ارادت، در این مسیر همراه شما خواهد بود و امیدوار است که این سفر، فرصتی برای تقویت ایمان و نزدیکی به معارف اهل بیت (ع) باشد.

در پایان، حجت الاسلام والمسلمین جابری نژاد گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که سفر شما را پر برکت و سرشار از خیر و برکت قرار دهد و ما را در خدمت به شما عزیزان یاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha