دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
مواکب

حوزه / رییس ستاد اربعین استان مرکزی از آمادگی کامل مواکب این استان جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، بهنام نظری رییس ستاد اربعین استان مرکزی در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل مواکب این استان جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر آئین اربعین حسینی، استان مرکزی به عنوان معین استان ایلام مطرح شده و به همین سبب باید زائران را از مسیر اراک تا مهران، نجف، کربلا و سامرا پشتیبانی کند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین موکب‌های بزرگ کشور، در شهرستان زرندیه روز گذشته افتتاح شد و پذیرای زائران اربعین حسینی می‌باشد، افزود: در حال حاضر مواکب استان مرکزی با مشکل خاصی مواجه نیستند و با بهترین امکانات و نفرات، آمادگی ارائه خدمات به زائران حسینی را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: موکب‌های بهداشت و سلامت نیز در محورهای استان مرکزی دایر هستند و هلال احمر نیز اکیپ‌های امدادی خود را داخل و خارج از مرزهای کشور در راستای خدمت رسانی به زائران حسینی مستقر کرده است.

وی با اشاره به خدمت رسانی ۷۸ موکب استان مرکزی به زائران حسینی، ابراز کرد: انتظار است زوار، سفر زیارتی خود را به روزهای پایانی و روز اربعین موکول نکنند و به طور حتم توصیه‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس ستاد اربعین استان مرکزی خاطرنشان کرد: زائران حسینی دقت نظر داشته باشند مهر خروج از کشور در گذرنامه آنها ثبت شود چرا که اگر گذرنامه فاقد مهر باشد، ورود به خاک عراق غیر قانونی تلقی و زائران با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه امید است سفر اربعین امسال با مشارکت بالای مردم در سلامت و امنیت کامل برگزار شود، یادآور شد: این استان یکی از محورهای مواصلاتی اعزام زائرین است که حجم قابل توجهی از تردد زائرین ایرانی و خارجی از این استان می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha