دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
کد خبر: 1176502
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
تبریز

حوزه/ پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ بهمن مرندی در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در تبریز تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امروز دوشنبه پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ بهمن مرندی که در جریان مقابله با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان در شهرستان ملکان به شهادت رسیده بود، در تبریز تشییع شد.

شهید بهمن مرندی شامگاه ۱۴ مرداد برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در مأموریت برخورد با قاچاقچیان در شهرستان ملکان مجروح شد، این شهید که به طور عمدی توسط خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شده بود به علت شدت جراحت وارده به رغم تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به شهادت رسید.

در این مراسم که صبح امروز دوشنبه در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی و با حضور یگان‌های مسلح مستقر در استان، خانواده معظم شهدا و خانواده شهید مرندی برگزار شد، پیکر این شهید والامقام بر دوش همرزمانش تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان بناب منتقل شد.

سردار علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در مراسم تشییع این شهید، اظهار داشت: کاروان شهدای نیروی انتظامی ادامه دارد و این آخرین شهید انتظامی در این راه نبوده و نخواهد بود.

سردار محمدی ادامه داد: آنهایی که فکر می‌کنند با شهید کردن نیروهای انتظامی، می‌توانند نظم و آرامش جامعه را برهم زنند مطمئن باشند که این آرزوی باطل آنها محقق نخواهد شد و پایان کارشان ناامیدی خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم استمرار راه شهدا، ابراز کرد: نظم و امنیت امروز جامعه، نتیجه تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی است که با نثار جان خود این نعمت بزرگ را در جامعه ایجاد کرده‌اند و از این رو باید راه آنها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha