سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تبریز یکی از خاستگاه‌های ورزش جذاب فوتبال در کشور است، برای تقویت و احیای این ورزش در این منطقه مسئولان اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور با تأکید بر اجتناب از هزینه‌کرد در رشته فوتبال از منابع بیت‌المال گفت: برخی از باشگاه‌های ورزشی در پایتخت با استفاده از منابع ملی در لیگ برتر و دیگر رقابت‌ها تیم داری می‌کنند این در حالی است تیم‌های شهرستانی از این امکان محروم هستند.

امام‌جمعه تبریز با تأکید بر درآمدزا کردن باشگاه‌های ورزشی، افزود: رشته فوتبال جزو رشته‌های پرهزینه است، باید با ایجاد منابع پایدار و با بهره‌گیری از جذابیت‌های موجود در این رشته کارهای فرهنگی ارزشمند و اثرگذار در بین مخاطبان فوتبال را توسعه دهیم.

وی با اشاره به جایگاه فوتبال تراکتورسازی در ورزش کشور و هواداران پرشور این تیم محبوب، گفت: باید از ظرفیت‌های فرهنگ بومی منطقه آذربایجان و تبریز برای پیشبرد اهداف این تیم استفاده شود تا برای تربیت همه‌جانبه جوانان علاقه‌مند به فوتبال گام‌های اثرگذار برداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر احیای تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز؛ سبقه طولانی و خوشنامی این تیم را یادآور شد و گفت: فوتبال ماشین‌سازی تبریز که یک تیم ریشه دار است باید در لیگ برتر فوتبال حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهری اصل، وجود منابع مالی متعدد در استان را زمینه‌ساز حمایت بخش خصوصی از تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی دانست و خواستار حمایت از مسئولان، بازیکنان، هواداران و همه کسانی که در تیم تراکتورسازی منشأ خدمات اثرگذار بوده‌اند، شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha