چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
زر

حوزه/ حجت الاسلام باغستانی گفت: تمام تلاش حضرت اباعبدالله(ع) ایجاد عدالت در جامعه بود و همین ایجاد حکومت عدل خواسته تمام ادیان و مردم است و لذا حرکت اربعین هم بهترین فرصت برای تحقق این شعار و نزدیک شدن به آن است.

حجت الاسلام علی باغستانی مسئول امور مساجد شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با بیان اینکه تجلی واقعی و شکوه و اقتدار اسلام ناب محمدی(ص) در بزرگترین و طولاترین راهپیمایی عالم در اربعین امام حسین(ع) نشان داده می‌شود، اظهار داشت: تمدن پوسیده لیبرال و صهیونیست از واقعیت این تجلی می‌ترسد.

مسئول امور مساجد شهرستان کاشان، نهضت حضرت سیدالشهداء را حرکتی جهانی دانست و افزود: تمام تلاش حضرت اباعبدالله(ع) ایجاد عدالت در جامعه بود و همین ایجاد حکومت عدل خواسته تمام ادیان و مردم است و لذا حرکت اربعین هم بهترین فرصت برای تحقق این شعار و نزدیک شدن به آن است.

وی بر لزوم آماده کردن آحاد مردم برای مقابله با ظلم، ستم، ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و زورگویان عالم تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی ایحاد جبهه واحد در مقابل رژیم صهیونیستی و دفاع همه جانبه از مردم فلسطین به‌ویژه غزه ضروری است.

حجت الاسلام باغستانی با بیان اینکه ثابت شده هر کجا اتحاد و وحدت بوده کارها نیز به بهترین شکل صورت گرفته است، ابراز کرد: باید امور را مردم خود انجام دهند و مدیریت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha