پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
حجت الاسلام حسن عبدی ، مدرسه علمیه هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین، در پیامی درگذشت روحانی پیشکسوت هرسینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام حسن عبدی ، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین در پیامی درگذشت روحانی پیشکسوت حوزه علمیه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

انا لله و انا الیه راجعون

الإمامُ علیٌّ (علیه السلام : «...والعُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ،...»

درگذشت عالم ربانی، ابوالشهید، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدحسن نجفی اصفهانی(رضوان الله تعالی علیه)، فرزند زنده یاد آیت‌الله سید محمد نجفی اصفهانی(ره) که عمر شریف خود را صرف و وقف تبلیغ انوار الهی و آموزه‌های دینی ، در شهرهای کرمانشاه و هرسین نمود، موجب تأثر و تألم گردید.

استان کرمانشاه، خصوصا شهرستان دارالمومنین هرسین، روحانی پیشکسوت و مبلغی دوست داشتنی که در هر کوی و برزنی اخلاق اسلامی و صفات پسندیده او ورد زبان مردم کوچه و بازار بود، از دست داد.

حقا این استاد اخلاق تربیت یافته خانه علم و عمل که پدرش بزرگوارش حضرت آیت الله اقا سید محمد نجفی اصفهانی(رضوان الله تعالی علیه)، از شاگردان مکتب امیر مومنان(ع) در نجف اشرف بوده که با حضورش در شهر هرسین ، با نفس مسیحایی خود قلب های تشنه معارف الهی و سیره نبوی و علوی(علیهم السلام) را با زلال احکام و بیان معارف دین، مردم و خیل زیادی از جوانان که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همچنین عده ای از شهدای شهر در حلقه درسی او در قالب مجالس، و محافل دینی شرکت نموده و از خرمن معرفت او خوشه چینی نموده و زنده یاد حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدحسن نجفی اصفهانی(رضوان الله تعالی علیه)، یادگار آن عالم ربانی بود که تا آخر عمر ، لحظه از هدایت جامعه ایمانی و نسل جوان دریغ نکرد.

اینجانب از طرف کادر ، اساتید و طلاب علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ محترم معزی، روحانیت معظم و همه‌ ارادتمندان آن فقید سعید، ‌ از ایزد منان برای آن مرحوم روح ، رضوان ، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم و به ‌ویژه فرزندان ایشان، صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

حسن عبدی

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha