پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
کنشگری فعال حوزه‌های علمیه در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی

حوزه/ برنامه‌ها و اقدامات واحدهای مختلف حوزوی در برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی جهانی اربعین حسینی در شورای قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه پنجاه و نهم شورای قرارگاه کنش‌گری حوزه‌های علمیه و روحانیت، چهارشنبه بیست وچهارم مرداد ۱۴۰۳ با حضور اعضای این شورا، در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های واحدهای ستادی مرکز مدیریت حوزه درخصوص راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی توسط معاونت ارتباطات و امور بین الملل ارائه و بر لزوم مستندسازی و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های روحانیون اعزامی، توسط خبرگزاری حوزه، تأکید شد.

در ادامه این جلسه، نحوه تعامل حوزه با دولت با توجه به ایفای نقش حوزه‌های علمیه در تحقق برنامه هفتم توسعه، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و مقرر شد؛ راهکارهای پیشنهادی جهت: الف. پی‌گیری اجرای احکام برنامه هفتم و انجام مقدمات و برنامه‌ریزی لازم برای ورود به تهیه برنامه هشتم توسعه؛ ب. اثرگذاری افزون‌تر تصمیمات شورای قرارگاه؛ ج. رصد و آسیب‌شناسی کیفیت نقش‌آفرینی حوزویان در راهبری جریانات سیاسی و اجتماعی، در جلسات آینده شورای قرارگاه ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha