جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
زمانی فرد

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به ضرورت ارتباط گرفتن با نسل نوجوان و جوان در ایام اربعین، گفت: از روش های تبلیغی تاثیرگذاری که در فضای اربعین می تواند برای مبلغان موثر باشد ارتباط گیری با نوجوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی فرد، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به ضرورت ارتباط گرفتن با نسل نوجوان و جوان در ایام اربعین، تصریح کرد: از روش های تبلیغی تاثیرگذاری که در فضای اربعین می تواند برای مبلغان موثر باشد ارتباط گیری با نوجوانان است.

وی ضمن توصیه به مبلغان از آنان خواست تا با روش های مهارتی در ارتباط با نوجوانانی که در فضای پیاده روی اربعین هستند ارتباط برقرار کرده و آنان را آشنا با فرهنگ عاشورا و زیارت کنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: باید تلاش کرد از فرصت اربعین برای برقراری ارتباط با نسل جوان بیشتری بهره برداری را داشت و این ارتباط به شیوه جذاب باشد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: باید تلاش کنید این ارتباط موثر و در قالب داستان هایی باشد که در ماجرای عاشورا از نوجوانانی نظیر قاسم بن الحسن، عبدالله بن الحسن و نوجوانی که در صحرای کربلا به شهادت رسیدند باشد و با قالب های داستانی جذاب برای نوجوانان عنوان شود چراکه پذیرش بالایی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی فرد با اشاره به برکت تبیین فضائل عاشورا برای نسل نوجوان، گفت: آنان در آغاز مسیر زندگی هستند و با طرح این فضائل می توانند الگوی مناسب خودشان را برای مسیر زندگی پیدا کنند و لذا امیدواریم توجه ویژه مبلغان حوزه علمیه خراسان به نوجوانان در مسیر پیاده روی بزرگ اربعین باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha