جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
حجت الاسلام مراد بیگی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: : «این حرکت عظیم، نماد عشق و همبستگی مسلمانان در سرتاسر جهان است. زوار امام حسین (ع) با پای پیاده و دل‌های پر از عشق، به سوی کربلا می‌روند تا یاد و خاطره عاشورا را زنده نگه دارند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، مردم شریف و مهمان‌نواز مهران با قلب‌هایی پر از عشق و ارادت به امام حسین علیه‌السلام، میزبان حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی نماینده محترم خبرگان رهبری بودند.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده رییس دفتر و مشاور رییس حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین تمرخانی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و حجت الاسلام والمسلمین جابری نژاد معاون تبلیغ استان، به یک جشن بزرگ معنوی تبدیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی نماینده خبرگان رهبری در سخنرانی خود، با اشاره به عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: «این حرکت عظیم، نماد عشق و همبستگی مسلمانان در سرتاسر جهان است. زوار امام حسین (ع) با پای پیاده و دل‌های پر از عشق، به سوی کربلا می‌روند تا یاد و خاطره عاشورا را زنده نگه دارند.»

و با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه مردم مهران در برپایی موکب‌ها و ارائه خدمات به زوار گفت: «شما با محبت و مهمان‌نوازی خود، نه تنها به زوار خدمت می‌کنید، بلکه فرهنگ عاشورا را در دل‌ها زنده نگه می‌دارید.»

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی نماینده خبرگان رهبری در پایان سخنان خود، از همگان خواستند تا در این ایام با اتحاد و همبستگی، یاد و خاطره اربعین حسینی را گرامی بدارند و به ترویج ارزش‌های انسانی و اسلامی بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha