پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
تصاویر/ تجدید میثاق خبرنگاران و اهالی رسانه قم با حضرت صاحب الزمان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: به یاری رسانه ها موقعیت و جایگاه مسجد مقدس جمکران را باید به همه دنیا بشناسانیم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم تجدید بیعت خبرنگاران قمی با امام زمان (عج) که به مناسبت روز خبرنگار با مشارکت خانه مطبوعات استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: امید است قلم ها و افکار خبرنگاران برای ظهور حضرت حجت (س) سبب تقریب در این امر شود و راه را هموار کند و به دوران طلایی اسلام ناب محمدی برسیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: انبیا الهی باید معصوم باشند، چرا که ماموریت پیامبران آن است که خبر را از حضرت جبرییل اخذ کنند و به مردم برسانند و از این جهت باید معصوم باشند که نه در اخذ کلام و نه در ابلاغ کلام نباید اشتباهی داشته باشند و در همه این فرایندها می بایست صادق باشند و عین کلمه ای که بواسطه حضرت جبرییل دریافت کرده را با انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما با گرایش های فکری شخصی و گمانه زنی ها مطالب را مطرح کنیم این امر جایز نیست افزود:اگر بتوانیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم در این صورت پیشرفت ها حاصل خواهد شد و اگر مردم به رسانه و خبرنگار اعتماد داشته باشند در این صورت گرایش به سمت آن رسانه بیشتر خواهد شد و این رویکرد موجب تقویت رسانه می شود.

حجت الاسلام اجاق نژاد گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب خودشان به جوانان اروپا و آمریکا نامه می نویسند، نشان می دهد که رسانه های ما ضعیف عمل کردند که رهبر انقلاب خودشان وارد عمل می شوند.

وی با بیان اینکه کارکرد رسانه، جدایی حق از باطل است افزود: امام حسین علیه السلام در شب و روز عاشورا با بیان خود عده ای را بازگرداند.

حجت الاسلام اجاق نژاد بیان کرد: جوانان امروز در دنیا علاقمند هستند که به حقیقت برسند که در این راستا رسانه ها می توانند اثرگذار باشند که اگر حقیقت به جوانان برسد در این صورت آنان نیز با مظلوم همراهی خواهند کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب در سمت درست تاریخ خواهند ایستاد.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: خبرنگاران در مناسبت نیمه شعبان و در رویدادهای دیگر مذهبی و ملی نقش مهمی بر عهده داشتند که امید است در اربعین و نهم ربیع نیز این قلم و قدم اهالی رسانه زمینه ساز ظهور باشد.

وی تاکید کرد: به یاری رسانه ها باید اسم مسجد مقدس جمکران به گوش تمام عالم برسد و در این ایام نیز شاهد بودیم که برافراشته شدن پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد این مسجد چه غوغایی در جهان برپا کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: موقعیت مسجد مقدس جمکران را باید به همه دنیا بشناسانیم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha