پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
زر

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری معرفی اسلام به جهانیان را مهمترین دستاورد اربعین دانست و افزود: زیبایی های کلام اهل بیت (ع) و امام زمان در اربعین معرفی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران فیلم سازان قوی غرب را دعوت کردند و گفتند تا زیبایی های اربعین را به تصویر بکشند پاسخ آنها این بودکه اگر ما فیلم بسازیم اجازه نمایش را غربی نها نمی دهند، پرسیدند چرا گفتند به خاطر اینکه آن چه که در اربعین روی می دهد تقابل بافرهنگ غربی است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از تمدن های غرب حرص به دنیا است گفت:غربی ها عقیده دارند با سود بردن لذت و آرامش بوجود می آید برعکس اربعین با سود رساندن به دیگران لذت می بریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: عراقی ها 11ماه سال برای اربعین درآمد زایی می کنند تا بتوانند یک ماه به زائرین کشور ها خدمات برساند لذا این تقابل بین فرهنگ غرب با تمدن اسلام است.

امام جمعه کاشان معرفی اسلام به جهانیان را مهمترین دستاورد اربعین دانست و افزود: زیبایی های کلام اهل بیت (ع) و امام زمان(عج) در اربعین معرفی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اربعین را مقدمه سازی ظهور دانست و با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای اربعین اهمیت خاصی قائل می باشد افزود: اگر حضور موکب های پذیرایی از زائرین ادامه پیدا کند قطعا اربعین هم مردمی خواهد ماند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha