پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
تصاویر/پذیرایی روزانه از هزاران زائر اربعین در موکب ارکان الهدی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه کنار پارکینگ عمومی ۵۰ هکتاری برای خدمات‌ رسانی به زائران اربعین حسینی برای دهمین سال پیاپی راه ‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌ پور، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه کنار پارکینگ عمومی ۵۰ هکتاری برای خدمات‌ رسانی به زائران اربعین حسینی برای دهمین سال پیاپی راه ‌اندازی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خاطرنشان کرد: موکب شهدای مدافع حرم از ۲۲ مرداد ماه آغاز شده و تا ۸ شهریور ماه، ۴ روز بعد از اربعین، پذیرای زائرین حسینی در مرز شلمچه است.

وی موکب شهدای مدافع حرم بوشهر در مرز شلمچه را با همکاری اوقاف کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: این موکب که با مدیریت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر استقرار یافته روزانه از ۲۲ هزار زائر اربعین حسینی در وعده‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به پذیرایی ۱۲هزار زائر در وعده صبحانه، نهار و شام، تصریح کرد: ۶ هزار نفر در وعده نهار، سه هزار نفر صبحانه و سه هزار نفر شام در شبانه‌روز در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف بوشهر در مرز شلمچه پذیرایی می‌شوند.

وی ادامه داد: در موکب شهدای مدافع حرم فعالیت های فرهنگی شامل؛ اقامه نماز جماعت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء، قرائت زیارت اربعین، برگزاری کلاس های احکام، قرآن و اهدای هدیه فرهنگی به زائرین خصوصا کودکان و نوجوانان توسط روحانیون اعزامی مستقر در موکب ارائه می گردد.

حجت الاسلام اسماعیل ‌پور از اسکان ۵۰۰ نفر در موکب اوقاف بوشهر خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این ۱۰ هزار زائر در دیگر اوقات به‌صورت سرپایی مواد غذایی شامل آب معدنی، چای، کیک، هندوانه، خرما و دیگر ملزومات در اختیار آنان قرار می‌گیرد و اسکان ۵۰۰ زائر با برپایی چادر و سوله همراه با وسایل سرمایشی فراهم شده است که توسط ۵۰ خادم افتخاری استان بوشهر خدمت رسانی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha