پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
اربعین

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گفت: نمایش وحدت و برادری میان مسلمانان از اقوام و ملیت‌های مختلف از برکات همایش پیاده روی اربعین حسینی است.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با بان اینکه همایش جهانی پیاده روی اربعین حسینی اوج عظمت اسلام و انسجام اهداف عاشورا را به نمایش می گذارد افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی دارای برکات معنوی و اجتماعی زیادی است که باید قدر این برکات را بدانیم.

وی تقویت ایمان و نزدیکی به خداوند را از جمله برکات معنوی همایش پیاده روی اربعین برشمرد و افزود: افزایش روحیه معنوی و حس نزدیکی به خدا در این همایش و طول مسیر ملموس است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد کسب تجربه معنوی عمیق را از دیگر برکات همایش اربعین برشمرد و اظهار داشت: تغییرات مثبت در زندگی از طریق احساس معنوی عمیق، ارتقا تحمل و صبر و آموزش نحوه مواجهه با مشکلات از دیگر برکات اربعین حسینی است.

حجت الاسلام قدمی کمک به دیگران و تقویت حس همدلی و نوع‌دوستی را نیز از دیگر برکات همایش پیاده روی اربعین برشمرد.

وی تقویت وحدت اسلامی، نمایش وحدت و برادری میان مسلمانان از اقوام و ملیت‌های مختلف، ترویج فرهنگ عاشورا و زنده نگه‌داشتن و انتقال پیام عاشورا به نسل‌های آینده را از دیگر برکات همایش پیاده روی اربعین ذکر کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد کسب آرامش روحی، ایجاد فرصت برای آرامش و نزدیکی به خداوند و به یادگار گذاشتن خاطرات شیرین و تأثیرگذار را از برکات پیاده روی همایش اربعین برشمرد.

حجت الاسلام قدمی در پایان یادآور شد: این سفر نه تنها یک سفر فیزیکی به کربلا، بلکه سفری معنوی است که می‌تواند به تحول در زندگی و رشد فردی کمک کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha