جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
محمد جواد نظافت

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که اربعین بزرگترین فرصت تبلیغی است، گفت: در این ایام دل ها آماده است و با پیاده روی اربعین، جوانان به نوعی خودسازی می کنند و دل هایشان آماده است که حرف حق شنیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان این که اربعین بزرگترین فرصت تبلیغی است، گفت: ریشه اربعین به زیارت حضرت زینب(س) باز می گردد و حضرت زینب(س) در چهلم شهادت برادر بزرگوارشان، از این فرصت برای رساندن پیام استفاده کردند و لذا می بایست از فرصت اربعین استفاده حداکثری داشت.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از فرصت مغتنم تبلیغی ایام اربعین، تصریح کرد: در این ایام دل ها آماده است و با پیاده روی اربعین، جوانان به نوعی خودسازی می کنند و دل هایشان آماده است که حرف حق شنیده شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به فرصت طولانی و مغتنم همراهی مبلغان با جوانان در این ایام، خاطر نشان کرد: شاید در منبر و سخنرانی و در دیگر ایام سال فرصت تبلیغ عملی این طور مهیا نباشد اما اربعین، زمان مغتنمی در راستای تبلیغ عملی است که طلاب می توانند در کنار مردم بنشینند و در یک فرصت طولانی و کافی، به آنان احسان کنند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha