پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: آن چیزی که باعث می‌شود نابودی اسرائیل تسریع شود خون مقدس شهدای جبهه مقاومت و مردم غزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدحمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم دهه آخر صفر و روز شهادت امام رضا(ع) ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت اربعین حسینی(ع) در احادیث و روایات بیان داشت: امروز وضعیت دنیا کاملا استثنایی شده است و ولایت اهل بیت و ولایت شیطان بر جهان حکم فرماست.

وی افزود: امروز با توجه به وضعیت فعلی از زمان شروع طوفان الاقصی تا کنون یک عده که شاید یهودی یا مسیحی و آمریکایی هستند اینها در مسیر ولایت اهل بیت گام بر می‌دارند که اصلا مسلمان هم نیستند و علی رغم اینکه فکر می‌کردیم ظهور امام زمان (عج) را فقط شیعیان دوازده امامی تعجیل می‌کنند اما اینها در مسیر قرار گرفته اند و لذا نباید ما شیعیان از قافله جا بمانیم.

امام جمعه عالیشهر افزود: آن چیزی که باعث می‌شود نابودی اسراییل تسریع شود خون مقدس شهدای مقاومت مردم غزه است لذا باید خود را به روز کنیم و این مسایل را در نظر بگیریم.

حجت الاسلام حمیدی نژاد در رابطه با مسأله اربعین بیان کرد : همه ما مسئولیت ویژه داریم که زمینه ارتباط افراد بیشتری را با امام حسین (ع) و اربعین برقرار کنیم که این ارتباط ظهور امام زمان (عج) را تعجیل می‌کند.

در پایان جلسه مقرر شد مراسم پیاده روی به یاد اربعین شهدای دشت کربلا در روز ۳۰ صفر همزمان با شهادت امام رضا (ع) ساعت ۱۷ از مسجد امام حسن مجتبی (ع) فاز ۴ به سمت حرم مطهر شهدای گمنام عالیشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha