جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه در نظرآباد

حوزه/امام جمعه نظرآباد، آمریکا را شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی دانست گفت: در جنایت هولناک مدرسه التابعین در شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی از سلاح های اهدایی آمریکا استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به برخی از نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن خاطرنشان کرد : از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن، نابودی مساجد است چرا که دشمن با یاد خدا و راه خدا به هر شکل و در هر جا، مخالف است.

وی افزود:مسجد، سبب افزایش برادری یعنی «پیوندهای اجتماعی در ساحت آموزه‌های دینی» می‌شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول تاریخ گفت: در نیم قرن اخیر از زمان آتش‌زدن مسجد الاقصی در۳۰ مرداد ۱۳۴۸ تا امروز، بیش از چهارهزار مسجد در جهان توسط مثلث «صلیبی»، «صهیونی» و «سَلَفی تکفیری»(غربی، عبری، عربی) تخریب شده است.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به معرفی کابینه از سوی ریاست محترم جمهور تصریح کرد: حرکت رییس جمهور در توجه به جریانهای سیاسی در معرفی کابینه قابل تحسین است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران میهن عزیزمان در رقابت‌های المپیک گفت: یکی از ابعاد حضور ایران در المپیک پاریس، درخشش بانوان ورزشکار کشورمان است.

وی افزود: ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس خوش درخشیدند و دل مردم عزیز ایران را شاد کردند.

امام جمعه نظرآباد، آمریکا را شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی دانست گفت: در جنایت هولناک مدرسه التابعین در شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی از سلاح های اهدایی آمریکا استفاده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha