پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
اربعین

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در بنیاد ملی نخبگان، خودسازی را از نخستین و مهمترین گام های جهادگران عرصه تبیین دانست و گفت: برای تبیین و دفاع از آرمان ها، باید خودمان تا حد امکان به آن‌ها نزدیک شده باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، محمدحسین استاد آقا در حاشیه بازدید وزیر کشور از مجتمع میان راهی امام رضا (ع) در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آستان قدس رضوی در نقطه صفر مرزی میرجاوه به احداث مجتمع میان راهی امام رضا (ع)، برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اقدام کرده است.

وی افزود: در این مجتمع خدمات اسکان و پذیرایی از زائران پاکستانی مطابق با ذائقه آنان ارائه می‌شود تا در زمان حضور در این مجتمع با آرامش خاطر، استراحت کنند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: در مجتمع میان راهی مرز میرجاوه، ۱۵ موکب مستقر هستند که توسط خادم‌یاران رضوی خدمات مختلفی به زائران پاکستانی ارائه می‌دهند.

استاد آقا خاطرنشان کرد: زائران پاکستانی در برگشت از کشور عراق برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مشرف می‌شوند که برای ایجاد شرایط لازم اسکان و پذیرایی از این عزیزان یکی از پنج موکب اصلی آستان قدس در مشهد به این زائران اختصاص‌داده‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در ایام اربعین حسینی در ۹ مرز کشور مشغول خدمت‌رسانی به زائران ایرانی و غیرایرانی است و علاوه بر آن در طول مسیرهای منتهی به مرزها نیز با کمک خادم‌یاران ۳۰ موکب اسکان و پذیرایی از زائران، برپا شده است.

وی همچنین از برپایی ۵۷ موکب با کمک خادم‌یاران رضوی در کشور عراق برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد.

رضایت زائران پاکستانی از خدمت‌رسانی آستان قدس

وزیر کشور نیز از رضایت زائران پاکستانی از خدمت‌رسانی آستان قدس در مرز میرجاوه، خبر داد.

احمد وحیدی در بازدید از مجتمع میان راهی آستان قدس رضوی که به‌منظور ارائه خدمت به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان احداث شده است، اظهار کرد: خوشبختانه زائران از ارائه خدمات صورت‌گرفته در این مجموعه، رضایت دارند.

وی افزود: به لطف خدا به زائران در زائرسرایی که توسط آستان قدس در میرجاوه ساخته شده خدمت‌رسانی می‌شود و کمبودی وجود ندارد.

در این بازدید، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی توضیحات لازم در خصوص ارائه خدمات به زائران پاکستانی توسط آستان قدس رضوی در مرزهای میرجاوه و ریمدان را به وزیر کشور، ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha