پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم با بیان اینکه در جهاد مسکن‌سازی تنها با روحیه جهادی می‌شود مردم را در اسرع وقت خانه‌دار کرد، گفت: مدیریت استان در حوزه مسکن‌سازی نسبت به کلیه تعهدات خود متعهد و پایبند خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در سیزدهمین جلسه شورای تامین مسکن استان بر انجام تعهدات استان در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: مسکن سهم زیادی در سبد خانوار دارد لذا اگر بتوانیم قیمت مسکن را در استان را کنترل کنیم یقین داریم ارزان‌ترین شهر کشور خواهیم شد.

وی افزود: سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود نرخ مسکن به طور چشم‌گیری در استان کاهش پیدا کند.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر موضوع جهاد مسکن سازی باید به نظارت بر عملکرد دفاتر مشاور املاک نیز اهتمام بیشتری داشته باشیم.

آقامیری در ادامه با بیان اینکه در جهاد مسکن‌سازی کلیه دستگاه‌ها باید بسیج شده تا پروژه‌ها هر هفته با سرعت طی شود، عنوان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هیچ توجیهی برای ما قابل قبول نیست و هدف ما این است که دستگاه‌ها با تعامل با یکدیگر فقط به فکر خانه‌دار کردن مردم باشند.

وی اشاره کرد: با تلاش جهادی که مدیران استان داشته‌اند به لطف خدا در شهریورماه و هفته دولت بیش از هزار واحد مسکن را تحویل مردم شریف قم خواهیم داد.

آقامیری در ادامه مطرح کرد: مدیریت استان نسبت به تمام تعهدها و وعده‌هایی که درخصوص مسکن داده خواهد بود و تا آخرین روزی که مسئولیت داریم با قدرت پیگیر پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر در استان مشکلات بانکی نداشتیم شک نکنید امروز سرعت مسکن‌سازی در قم ده‌ها برابر نسبت امروز بیشتر بود، گفت: اکثریت بانک‌های دولتی ما در تعهدات خود نسبت به طرح نهضت ملی مسکن پای کار بودند، اما بانک‌های خصوصی متاسفانه نمی‌توان از عملکردشان دفاع کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha