شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود گفت: این مقاومت الهی است، شرایط سخت را می شکند، در میان خارها گل می روید، در دامان اژدها زندگی می کند و می تواند نشست دوحه را تحریم کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در لبنان در موضع گیری سیاسی هفتگی خود گفت: وقتی به شرایط این مقاومت دلیرانه در فلسطین، لبنان و بقیه محورها و شرایطی که در آن مقاومت از همان ابتدا به وجود آمد، می نگریم، ما تأکید می کنیم که این مقاومت الهی است، شرایط سخت را می شکند، در میان خارها گل می روید، در دامان اژدها زندگی می کند و می تواند نشست دوحه را تحریم کند؛ نشستی که چیزی فراهم نمی کند و صلاحیت فشار بر صهیونیست ها را ندارد. مقاومت با سربلندی و عزت تمام این جلسه را تحریم می کند.

وی افزود: این مقاومتی است که با وجود هماهنگی امنیتی که مقاومت را زیر نظر دارد و با اشغالگری برای دستگیری و ترور آنها برخورد می کند، می تواند راه خود را باز کند.

شیخ حمود در همین راستا پرسید: این چه قدرتی است که ایران در این سال‌ها در برابر جنگ‌ها و محاصره‌های گوناگون، استوار و مقاوم بوده است؟ امروز تهدید به حمله با کلاهک هسته ای در پاسخ به پاسخ اشغالگران می‌کند و رهبری می فرمایند ما برای همه اینها آماده ایم و با آن مقابله خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha