شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
حجت الاسلام سید ضیاء حسینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در پیامی ضمن تسلیت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء حسینی گفت: در دوران ۴۳ساله امامت جمعه در الموت، با مشی پدرانه و زیست متواضعانه خود، در متن زندگی مردم حضور داشت و با مردم و برای آنان زیست و برای رفع مشکلات ایشان، با همه توان خود گام برداشت و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین سیدضیاء حسینی امام جمعه منطقه الموت را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

درگذشت روحانی خدمتگزار و عالم پارسا، سید جلیل‌القدر حضرت حجت‌الاسلام آقای حاج سیدضیاء حسینی، امام جمعه مهربان و باصفا و مردمی منطقه الموت، موجب تأثر و تأسف اینجانب گردید.

ایشان دوران عمر با برکت خود را در تحصیل و تبلیغ معارف قرآن و عترت گذراند و سال‌های سال را در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و حضور فعال در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس هشت ساله در خدمت به مردم و نظام اسلامی، سپری کرد.

در دوران ۴۳ساله امامت جمعه در الموت، با مشی پدرانه و زیست متواضعانه خود، در متن زندگی مردم حضور داشت و با مردم و برای آنان زیست و برای رفع مشکلات ایشان، با همه توان خود گام برداشت و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

امیدوارم در این ایام نورانی و در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان (علیه السلام)، مشمول غفران و رحمت الهی بوده و بر خوان مهربانی و کرامت اجداد طاهرینش(علیهم صلوات الله)، مهمان و متنعم باشند.

فقدان این امام جمعه عزیز و روحانی خدمتگزار را به اهالی آن سامان و به خصوص به همسر مکرمه و فرزندان عزیز ایشان و به روحانیت بزرگوار آن منطقه، خصوصاً ائمه جمعه محترم استان قزوین تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

تَغَمَّدَه اللهُ بِغُفرانِه و اَسکَنَهُ بُحبُوحاتِ جِنانِه والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha