شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
تصاویر/ حضور زائرین کوچک امام حسین(ع) در « موکب الشهداءکنگاور »

حوزه / حجت الاسلام زارعی گفت: موکب مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار آماده پذیرایی از زائران اربعین با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در مسیر رفت و برگشت است.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با اشاره به اینکه همدان در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد، اظهار داشت: هر ساله تعداد بسیار زیادی از زائران حسینی از همدان و به‌خصوص شهرستان بهار عبور می‌کنند و خود را به مرز و زیارت امام حسین(ع) می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه موکب مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار آماده پذیرایی از زائران است، گفت: این موکب با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در مسیر رفت و برگشت زائرین اربعین حسینی در ۷ کیلومتر بعد از خروجی همدان به سمت کرمانشاه واقع شده و به‌صورت شبانه روزی در حال خدمت به زائران می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار افزود: این موکب تا پنج روز بعد از اربعین نیز به‌صورت خانوادگی با تمامی امکانات از جمله اسکان، غذا، خدمات، آرایشگاه مردانه، خیاطی، تعمیرات ماشین، رختشویی، غرفه سلامت، غرفه کودک و مشاوره در خدمت زائران است.

وی یادآور شد: زائران می‌توانند با رفتن به لینک زیر آدرس موکب را مشاهده کنند، https://nshn.ir/a۱_b۷koKQ۵۳iIa .

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha