یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
اشعری

حوزه/ مدیر بخش حراست و مدیریت بحران موکب آستان مقدس بانوی کرامت(س) با اشاره به ارتباط های خوب این بخش از موکب با نیروهای انتظامی کشور عراق، گفت: با کمک نیروهای امنیتی که در سرتاسر مسیر مستقر هستند در تلاشیم که امنیت موکب و زوار گرامی را تامین نماییم.

اصغر اشعری مدیر بخش حراست و مدیریت بحران موکب آستان مقدس بانوی کرامت(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: در کنار همه خدماتی که در موکب ارائه می شود نیاز است افرادی باشند که در حوزه آسیب های فیزیکی یا مشکلاتی که احیانا برای زیرساخت های موکب پیش می آید وارد عمل شوند. در عرصه حفظ امنیت موکب از دوربین های متعددی بهره می بریم و همه سعی ما این است که امنیت زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در عرصه های مختلف به خوبی تامین شود.

مدیر بخش حراست و ‌مدیریت بحران موکب آستان مقدس بانوی کرامت، کمک و پیگیری یافتن افراد یا اشیاء گمشده را از دیگر فعالیت های این بخش عنوان کرد و افرود: زائرین عزیز دقت کنند که به خاطر خستگی زیاد ممکن است اشیاء آنان مثل وجوه نقد یا گذرنامه آنان گم شود که لازم است دقت بیشتری کنند که خدای ناکرده مشکلی برای آنان پیش نیاید، برخی افراد به خاطر این مشکلات حتی از زیارت باز می مانند که لازم است دقت بیشتری در این عرصه داشته باشند.

وی با اشاره به ارتباط های خوب این بخش از موکب با نیروهای انتظامی کشور عراق، گشت زنی و تامین امنیت موکب و زوار را از دیگر فعالیت های حراست موکب دانست و ابراز داشت: با کمک نیروهای امنیتی که در سرتاسر مسیر مستقر هستند در تلاشیم که امنیت زوار گرامی را تامین نماییم.

اشعری در پایان گفت: زائران عزیز امام حسین علیه السلام دقت کنند که اینجا کشور دیگری با آداب و رسوم مخصوص به خودشان می باشند لذا سعی کنند تا با تعامل خوب با مردم عزیز عراق انسجام و همدلی دو ملت را به همگان نشان دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha