دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
اقدام مومنانه هواشناسی و راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت رسانی به زوار  اربعین حسینی

حوزه/ مدیر کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در موکب شهدای شورای حمل نقل این استان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مدیر و غیر مدیر نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، این روزها شور حسینی و استقبال از زوار اربعین حسینی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر و روستا و در خیابان‌ها و جاده‌ها برقرار است و هر یک به نوعی برای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) پیش دستی می‌کنند.

برخی ادارات دولتی در کهگیلویه و بویراحمد با برپایی موکب‌ها در مبادی ورودی و خروجی و همچنین در جاده‌های مواصلاتی استان در حال خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

استان کهگیلویه و بویراحمد با موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد سر راه زائران اربعین برخی از استان‌های دیگر قرار گرفته و همین موضوع موجب شده تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان موکبی در محور یاسوج _ بابا میدان برقرار کند.

در این راستا مدیر کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از کارکنان این دستگاه با حضور در موکب شهدای شورای حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری راهداری به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش حوزه، چنین همکاری میان دستگاه‌ها موجب خواهد شد تا نه تنها در چنین برنامه‌هایی بلکه در سایر موارد نیز دستگاه‌ها به کمک یکدیگر شتافته و برای خدمت هرچه بیشتر به مردم هم‌افزایی داشته باشد.

در همین خصوص علی کرمی مدیر کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: همه ما موظفیم در خدمت به زائران اباعبدالله(ع) پیش قدم باشیم و خوشبختانه مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در چنین مواردی همواره پای کار بوده و عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین نشان داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین(ع) مدیر و غیر مدیر نمی‌شناسد و اکنون خارج از همه ضوابط اداری در حال نوکری زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستیم که امیدواریم مورد رضایت اهل بیت(ع) قرار بگیرد و خداوند از ما قبول بفرمایید.

گفتنی است موکب شهدای شورای حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد در ۴۰ کیلومتری شهر یاسوج، بر روی کمربندی یاسوج بابا میدان واقع در نزدیکی روستای کوشک واقع شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha