دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
اربعین

حوزه/ مبلغان جهادی گروه شهید حججی در مسیر پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۶، فعالیت‌های تبلیغی خود را از شنبه ۲۷ مرداد آغاز کردند و در این ایام به زائران ارائه خدمت می کنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مبلغان جهادی گروه شهید حججی در مسیر پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۶، فعالیت‌های تبلیغی خود را از شنبه ۲۷ مرداد آغاز کردند و در این ایام به زائران ارائه خدمت می کنند.

مبلغان جهادی در این ایام برنامه های مختلفی برای زائران سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برنامه ریزی و اجرا کرده اند از جمله آنکه در چندین موکب مستقر شده و با اقامه نماز جماعت، فضایی معنوی برای زوار فراهم می آورند و از سوی دیگر تعامل با زائران از راه تبلیغ چهره به چهره برقرار کنند.

همچنین برگزاری جلسات با مسئولین مواکب و برگزاری نشست مبلغان با مسئول موکب دانشجویان دانشگاه امت محمد و بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری های مشترک از دیگر برنامه های این گروه جهادی است.

مبلغان گروه جهادی شهید حججی همچنین در زمینه‌های مختلف به زوار مشاوره ارائه می دهند و ضمن تصحیح قرائت نماز، با اطعام حسینی و دیگر برنامه های فرهنگی مذهبی به زوار سید الشهدا(ع) خدمت‌رسانی می کنند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha