یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
جاماندگان اربعین در همدان

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در همدان همانند سال‌های گذشته، با هدف برافراشته نگه‌داشتن پرچم امام حسین(ع)، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عاشقان حضرت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: در چند سال گذشته به لحاظ آنکه برخی از هموطنان امکان حضور در راه‌پیمایی اربعین را پیدا نمی‌کنند، مراسمی تحت عنوان جاماندگان اربعین حسینی در داخل کشور برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، افزود: در همدان نیز امسال همانند سال‌های گذشته، با هدف برافراشته نگه‌داشتن پرچم امام حسین(ع)، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عاشقان حضرت برگزار خواهد شد.

وی به تشریح جزئیات این مراسم در همدان پرداخت و ابراز کرد: این مراسم همزمان با اربعین حسینی(ع) روز یکشنبه ۴ شهریور، پس از اقامه نماز صبح در حرم امامزاده عبدالله(ع) همدان با تجمع عزاداران حسینی آغاز می‌شود.

حجت الاسلام فاضلیان، با بیان اینکه عزاداران حسینی از آنجا به مسجد جامع روستای سولان منتقل خواهند شد، خاطرنشان کرد: شروع پیاده‌روی جاماندگان اربعین در همدان از مسجد جامع روستای سولان خواهد بود و عزاداران و عاشقان امام حسین(ع) با عبور از روستاهای توییجین، موییجین، و فرجین، نماز جماعت ظهر و عصر را در حرم امامزاده محسن(ع) اقامه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در طول مسیر پیاده‌روی همانند مسیر اربعین در کشور عراق، موکب‌هایی آماده خدمت رسانی به حاضران هستند.

گفتنی است نماز ظهر روز اربعین حسینی در همدان توسط حجت الاسلام فاضلیان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha