دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
اسدالله زاده

حوزه/ مبلغ حوزه علمیه خراسان گفت: یکی از مهمترین رسالت های طلاب حوزه های علمیه تبلیغ است و از جمله بالاترین ظرفیت های تبلیغی نیز در ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تجلی دارد.

حجت الاسلام اسدالله زاده، از مبلغان حوزه علمیه خراسان، که این روزها در راستای تبلیغ معارف اهل بیت در مسیر پیاده روی اربعین حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: یکی از مهمترین رسالت های طلاب حوزه های علمیه تبلیغ است و بالاترین ظرفیت های تبلیغی در ایام اربعین تجلی دارد.

وی ادامه داد: بدون تردید یکی از برجسته ترین ظرفیت های تبلیغی در ایام اربعین نمود یافته که سیل مشتاقان اهل بیت(ع) راهی سرزمین کربلا می شوند.

حجت الاسلام اسد زاده ادامه داد: زائران امام حسین(ع) تشنه معارف هستند و فراوان می بینیم کسانی که ملبس مشرف می شوند، مورد مراجعه دلدادگان اهل بیت(ع) هستند که در موضوعات مختلف به آنان مراجعه می کنند و سوالات شرعی و دینی خود را از آنان می پرسند.

این مبلغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل عرصه تبلیغی حوزه علمیه خراسان عنوان کرد: همه طلاب و مبلغانی که در این ایام در مسیر پیاده روی اربعین و در جمع مردم حضور دارند، زائران از ظرفیت حضور آنان بهره مند می شوند و امیدواریم که در این مسیر نیز زیارت، تبلیغ و ارائه خدمات موثر و ارزشمند آنان مقبول واقع شود.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha