دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
کد خبر: 1177719
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
عرصه بین الملل پیاده روی اربعین

حوزه/ این روزها طلاب و مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به مشایه – مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا اعزام شده اند تا در جمع زائران سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی بپردازند و مروج معارف ناب دین مبین اسلام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، این روزها طلاب و مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به مشایه – مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا اعزام شده اند تا در جمع زائران سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی بپردازند و مروج معارف ناب دین مبین اسلام باشند.

در این میان یکی از مبلغان حوزه علمیه خراسان چنین نقل کرده است:

در این سفر تبلیغی با ابراهیم آشنا شدم؛ ابراهیم از سنگال آمده بود که در نجف با او آشنا شدم... به زبان فرانسوی صحبت می کرد چون کشورش مستعمره سنگال و زبان رسمی کشورش فرانسوی است.

سلیمان به همراه دوستش از مولداوی به عراق آمده و اینطور که نقل می کند به عشق امام حسین(ع) پا در مسیر مشایه گذاشته بود؛ از پرچم فلسطین که به گردنش داشت پرسیدم چنین گفت که مردم فلسطین وقتی مردم کشورهای مختلف، با رنگ های مختلف و با فرهنگ های مختلف از آن ها حمایت می کنند دلگرم شده و به مقاومت خودشان در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت بیشتر خواهند داشت که در نهایت نابودی اسرائیل را رقم می زند.

در ذیل گزارش تصویری از برخی دیدارهای با زائران عرصه بین الملل پیاده روی اربعین را می بینید:

"اربعین" بزرگترین گردهمایی معنوی در جهان

"اربعین" بزرگترین گردهمایی معنوی در جهان

"اربعین" بزرگترین گردهمایی معنوی در جهان

"اربعین" بزرگترین گردهمایی معنوی در جهان

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha