دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
کد خبر: 1177729
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
ولی فقیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آزادگان گنجینه‌ ای برای همه ملت هستند و باید قدردان آنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور که در مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از تاریخ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه گروهی با حضورشان برای دفاع از ملت مستحکم ایستادند و این کشور را از طراحی های دشمن مصون نگه داشتند که جمعیتی از آنان آزادگان سرافراز هستند، افزود: آزادگان در میدان نبرد مردانه جنگیدند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و تمام لحظه‌های حضورشان در اسارت معامله با خداوند، عبادت و صدقه جاریه بوده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌ای برای همه ملت هستند و مقاومت، ایثار و فداکاری آزادگان سرافراز ستودنی است، ادامه داد: فداکاری رزمندگان این ذخیره‌های ارزشمند دشمنان را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: آزادگان از کارآموزده‌ترین و شایسته‌ترین فرزندان این ملت و سربازان انقلاب اسلامی هستند و این ملت همچنان به فداکاری آزادگان سرافراز نیازمند است.

وی در پایان با بیان اینکه انتظار می‌رود آزادگان خاطرات معنوی که همراه خود دارند را به نسل جدید منتقل نمایند خاطر نشان کرد: باید فداکاری ها و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha