یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
تصاویر //اجلاسیه الماس های درخشان ورمشهد

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز وظیفه همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان، همچنین خانواده‌های آنها این است که در جامعه اسلامی به جهاد تبیین بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام سید حسن شریعتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، امروز یکشنبه 28 مردادماه در اجلاسیه الماس‌های درخشان، گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی که در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تجلیل از صبر و مقاومت و ایثارگری‌های آزادگان و خانواده‌های آن‌ها، اظهار داشت: آنچه از خاطرات آزادگان در دوران اسارت به ما رسیده، چیزی جز صبر، مقاومت و ایستادگی نیست همان طور که خانواده‌های آنها در آن دوران شرایط سختی را تحمل کردند.

وی با بیان اینکه با گذشت 45 سال از انقلاب اسلامی، عزت ایران به برکت صبر و مقاومت آزادگان، ایثارگران، شهدای غریب اسارت در منطقه و جهان در مقابل هجمه‌های دشمن مثال زدنی است، گقت: به برکت خون شهیدان صبر و مقاومت روز به روز در این مملکت اسلامی بیشتر خودنمایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از آزادگان ما گاهی گوشه یا ذره‌ای از دوران سخت اسارت و مشکلاتی که با آن دست پنجه نرم کردند را به زبان نمی‌آورند، اضافه کرد: فرزندان سرزمین ایران در دوران اسارت نیز برای حفظ ارزش‌های دینی و حمایت از جمهوری اسلامی ایران شکنجه‌ها را تحمل کردند تا عزت ایران اسلامی پایدار بماند.

حجت الاسلام شریعتی به یکی از ارکان شکر نعمت، از جمله شکرگذاری لسانی یا زبانی اشاره کرد و یادآور شد: جمعی از فرزندان این سرزمین توفیق پیدا کردند در جبهه‌های حق علیه باطل در راه خدا با دشمنان مبارزه کنند برخی از آنها به اسارت در آمدند در مسیر حفاظت از اسلام دوران اسارت را تحمل کردند و با عزت به ایران بازگشتند.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان، همچنین خانواده‌های آنها این است که در جامعه اسلامی به جهاد تبیین بپردازند، با هدف صیانت و حافظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی جهاد تبیین را در جامعه تقویت کنند همچنین در بصیرت افزایی و افزایش بنیه دینی جامعه به خصوص نسل جوان تلاش کنند.

در این پایان این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، از آزادگان، خانواده‌های شهید غریب اسارت، فرزندان آزادگان که در عرصه‌های مختلف موفقیت‌هایی را کسب کردند تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha