دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
کد خبر: 1177772
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
دوره

حوزه/ اداره کل امور اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف تامین اساتید مورد نیاز این موسسه در سطوح مختلف، ششمین دوره تربیت مدرس را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم رسولی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام ششمین دوره تربیت مدرس عنوان کرد: معاونت آموزشی‌تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد و توانمندسازی آنان برای تدریس در موضوعات مختلف علمی و نیز آشنایی آنان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس و همچنین تأمین مدرس برای تدریس در سطوح مختلف تحصیلی این موسسه علمی، ششمین دوره تربیت مدرس را برگزار می‌کند.

مدیرکل امور اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند، یادآور شد: طلاب فارغ‌التحصیل مقطع سطح ۴ و طلابی که مشغول نگارش پایان‌نامه مقطع سطح ۴ هستند نیز می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی با بیان‌ اینکه زمان ثبت‌نام در ششمین دوره تربیت مدرس تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد،گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام، مدارک مندرج در دفترچه راهنمای آزمون را به آیدی @asatid_jz ارسال کنند.

رسولی اظهار کرد: بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام می‌توانند دفترچه راهنمای پذیرش دوره ششم تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه کامل، نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha