سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
شهید رجایی

حوزه/ بنا بر گفته معاون استاندار کرمان، جشنواره شهید رجایی ویژه هفته دولت در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، علی بیگ‌زاده طی سخنانی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت هشتم شهریورماه، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با بیان این که هفته دولت بهترین فرصت است تا مردم با خدمات دولت و نظام اسلامی در عرصه های گوناگون بیش از پیش آشنا شوند، ابراز داشت: هفته دولت سال جاری، گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، شهید رئیسی که منشأ خدمات ارزشمندی بودند برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان همچنین با اشاره به این که شروع برنامه‌های هفته دولت با تجدید میثاق مسئولان با امام و رهبری و از محل گلزار شهدا در سراسر استان کرمان صورت می پذیرد، افزود: روز پنج‌شنبه اول شهریور ماه، با حضور مسئولان غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان در سطح استان کرمان انجام خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: تبلیغات محیطی مناسب از سوی دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزش عالی و نهادهای نظامی و انتظامی ضروری است.

بیگ زاده با بیان این که در هفته دولت، فرمانداران سراسر استان کرمان قبل از خطبه‌های نماز جمعه به بیان گزارشی از اقدامات دولت می‌پردازند، گفت: جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در هفته دولت برگزار می گردد.

معاون استاندار کرمان همچنین یادآور شد: ویژه برنامه روز کارمند، برگزاری نشست‌های خبری و رسانه‌ای و ارائه گزارش عملکرد دولت در بخش‌های مختلف در این هفته انجام می‌شود، ضمن آن که در همین هفته نیز شاهد برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی و نمایشگاه هزار روز خدمت دولت سیزدهم خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دو بخش دولتی و خصوصی از دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان کرمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha