چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
1

امسال در ایام پیاده‌روی اربعین، پوسترهایی را با مضمون حمایت از جنین تولید، منتشر و تعدادی از آنها در مسیر پیاده روی اربعین (نجف به کربلا) نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شبکه مردمی نجات زندگی با تکیه بر توان حامیان مردمی جنین، امسال در ایام پیاده‌روی اربعین، پوسترهایی را با مضمون حمایت از جنین تولید، منتشر و تعدادی از آنها را در مسیر پیاده روی اربعین (نجف به کربلا) نصب کرده است.

آنان معتقدند جنین نیز به عنوان یکی از مخلوقات خداوند، میل درونی دارد که جهان را تجربه کند و روزی، تجربیات خوب را کسب کند.

حجت حاجی کاظم مدیر کارگروه نجات زندگی گفت که این معنا را از مضمون معارف اسلامی برداشت کرده اند.

مدیر شبکه نجات زندگی، اعتقاد به «تسبیح گو» بودن همه موجودات جهان، حتی اشیاء را برای درک نسبت به جنین دارای اهمیت دانست و به این آیه اشاره کرد :«تُسَبِّحُ لَهُ السَّمَاوَاتُ السَّبْعُ وَالْأَرْضُ وَمَنْ فِیهِنَّ ۚ وَإِنْ مِنْ شَیْءٍ إِلَّا یُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ وَلَٰکِنْ لَا تَفْقَهُونَ تَسْبِیحَهُمْ إِنَّهُ کَانَ حَلِیمًا غَفُورًا / آسمانهای هفتگانه و زمین و کسانی که در آنها هستند، همه تسبیح او می‌گویند؛ و هر موجودی، تسبیح و حمد او می‌گوید؛ ولی شما تسبیح آنها را نمی‌فهمید؛ او بردبار و آمرزنده است.» (اسرا - ۴۴)

وی ادامه داد: جنین به عنوان موجودی که به اعتقاد ما و بر اساس شواهد دینی مرتبه ای از وجود انسان است، از خداوند تمنای رسیدن به خوبی ها دارد. قرآن می فرماید: «یَسْأَلُهُ مَنْ فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ کُلَّ یَوْمٍ هُوَ فِی شَأْنٍ / هر که در آسمانها و زمین است همه از او (حوائج خود را) می‌طلبند و او هر روز به شأن و کاری (در تکمیل و افاضه به خلق) پردازد» (الرحمن - ۲۹)

مدیر شبکه نجات زندگی اظهار کرد: پیام «یه روز پیاده میام زیارتت اگه جونمو با سقط نگیرن.» در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تولید شد.

از همه علاقه مندان به حمایت از حیات جنین دعوت می شود به انتشار این محتواها اقدام نمایند.

طرح ۱۰۰ در ۱۴۰ مناسب چاپ بنری، طرح سه در چهار افقی و ۱ در ۱ مناسب شبکه های اجتماعی نیز در اختیار مردم قرار داده شده تا هر کس در حد توان خودش بتواند این پیام را منتشر کند و با انتشار آن، قدمی در راستای حفظ جنین بردارد.

رمزینه (کیوارکد) داخل طرح ها به آدرس ذیل هدایت می شود:
http://Zaya.io/arbaeen-janin

لینک دانلود طرح اول:
yun.ir/arbaeen-۱۴۰۳-design۱

لینک دانلود طرح دوم:
yun.ir/arbaeen-۱۴۰۳-design۲

لینک طرح های مناسب نشر در شبکه های اجتماعی:
https://eitaa.com/nejatezendegi/۵۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha