چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
رئیس اداره تبلیغات شهرستان کرمان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: اتفاق قشنگی که امسال در بحث پیاده روی جاماندگان اربعین جوپار اتفاق افتاده این است که نیروهای مردمی شهر جوپار آن اتفاق مبارکی که در روز اربعین به نام پیاده روی دلدادگان و دلباختگان حسینی در مسیر کرمان جوپار اتفاق بیفتد را همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام مهدی حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان در نشست تخصصی کارگروه فرهنگی ستاد جاماندگان اربعین جاده جوپار که با حضور حجت الاسلام صافی زاده و خسروی مدیریت اجرایی پیاده‌روی جاماندگان اربعین جاده جوپار برگزار شد حضور پیدا کرد.

وی با تاکید به اینکه شهرجوپار یک شهر زیارتی است که از بچگی به این امامزادگان عشق و علاقه داریم و یک آرامش و صفای خاصی دارد بیان داشت: قطعا مردم کرمان هم تواتر ذهنی شان هم همین مسئله است که به این شهر وارد می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان بیان کرد: اتفاق قشنگی که امسال در بحث پیاده روی جاماندگان اربعین جوپار اتفاق افتاده این است که عزیزان جبهه انقلاب فرهنگی، عزیزانی که هرسال شاید برنامه ها متفاوتی در سطح شهر کرمان داشتند زحمات زیادی متحمل می شدند الان در این جمع حضور دارند و می خواهد با نیروهای مردمی شهر جوپار آن اتفاق مبارکی که در روز اربعین به نام پیاده روی دلدادگان و دلباختگان حسینی در مسیر کرمان جوپار اتفاق بیفتد را همراهی کنند.

حجت الاسلام حسنی با تاکید روی این مسئله که باید جنبه مردمی بودن این رویداد حفظ شود افزود: عزیزانی که متولی امورات مختلف هستند سعی کنند که مردمی بودن این رویداد اتفاق بیفتد و هدایت، حمایت و راهنمایی امام جمعه می تواند تسهیل گر امورات مختلف باشد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت تبلیغی مبلغان در این رویداد بهره برد افزود: برنامه های فرهنگی این پیاده روی نه باید زیاد باشد و نه کم تا اصل برنامه بهم نریزد، شاید همین موکبدارانی با عشق امام حسین (ع) کاری انجام دادند اثرات بهتری نسبت به فعالیت های فرهنگی روی افراد داشته باشند. باید طوری از ظرفیت تبلیغی استفاده کرد تا باعث دلزدگی نشود، هر موکبی باید یک ستاد تبلیغاتی و بمبارانی علیه رژیم رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با بیان اینکه ما هر ظرفیت و توانی داشته باشیم در طبق اخلاص می گذاریم تا یک حرکت خوبی رقم بخورد اظهار داشت: سازمان تبلیغات با همه ظرفیتی که دارد همه سرباز ائمه جمعه هستیم و هرچه دستور بدهند و صلاح بدانند، ما همراهی خواهیم کرد.

پیاده روی دلدادگان و دلباختگان حسینی در مسیر کرمان جوپار برگزار می شود

پیاده روی دلدادگان و دلباختگان حسینی در مسیر کرمان جوپار برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha