چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
موکب بزرگ جوانان حسینی گچساران

حوزه/ مسئول موکب جوانان حسینی گچساران با اعلام مستقل بودن این موکب عنوان کرد: این موکب ربطی به هیچ نهاد و جایی ندارد ،همه شخصی است و جوانان از پول توجیبی خود هزینه می کنند و با تفکری که دارند به این موکب آمدند و برای امام حسین(ع)قدم برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، همزمان با آغاز حرکت زائران اربعین حسینی به سوی کربلای معلی عده‌ای به صورت پیاده و عده‌ای هم خادمان موکب‌ها هستند که در این بین به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

هر چه به روزها، ساعت‌ها و ثانیه‌ها پایانی اربعین نزدیک می‌شویم شتاب موکب‌ها در خدمت رسانی به زوار اربعین که به مراتب بیشتر از روزهای گذشته است بیشتر می‌شود.

یکی از این موکب‌ها موکب بزرگ جوانان حسینی شهر گچساران می‌باشد که در ورودی این شهر برپا شده و در مسیر رفت آمد ۸ استان قرار گرفته که در طول شبانه روز به ۶ هزار نفر زائر خدمت رسانی می‌کند.

به همین خاطر از نزدیک با مسئول موکب جوانان حسینی گچساران همکلام شدیم تا از نزدیک اقدامات و خدمات این موکب را از زبان ایشان بشنویم.

مسئول موکب بزرگ جوانان حسینی شهر گچساران با اعلام مستقل بودن این موکب عنوان کرد این موکب ربطی به هیچ نهاد و جایی ندارد ،همه شخصی است و جوانان از پول توجیبی خود هزینه می کنند و با تفکری که دارند به این موکب آمدند و برای امام حسین(ع)قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha