پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
حجت الاسلام باوقار

حوزه/ امام جمعه مشگین شهر گفت: حل مسائل و گره‌گشایی از مشکلات مردم بالاتر از ثواب زیارت سیدالشهدا (ع) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین شهر صبح پنجشنبه در جلسه اخلاق گرامیداشت هفته دولت و ضمن تسلیت ماه صفر و اربعین که در مصلی امام خمینی (ره) مشگین‌شهر برگزار شد اظهار کرد: بنا به فرمایش امام علی (ع) ویژگی‌های بزرگ پیامبران و امامان و اولیا خادمی و خدمتگزاری مردم است.

وی با اشاره به اینکه بهترین فرد نافع‌ترین فرد برای خدمت به مردم است تاکید کرد: حل و باز کردن گره مشکلات مردم بالاتر از ثواب زیارت سیدالشهدا است و هفته دولت فرصتی است برای خدمت گزاری به بندگان خدا و تجدید پیمان با شهدای ایران عزیز اسلامی به ویژه شهیدان دولت و خدمت است.

حجت الاسلام باوقار در تبیین جایگاه شهید رجایی گفت: شهدای دولت رجایی و باهنر در مدت کم خدمت، الگوی کارگزاران و در حقیقت شهید رجایی با تلاش مومنانه مظهر علم و عمل و اخلاص بود و عشق به عدالت و ارزش‌های الهی در شهید رجایی موج می‌زد.

امام جمعه مشگین شهر در بخش دیگری از بیاناتش در تشریح جایگاه شهدای خدمت با اشاره به فرمایش رهبری بیان کرد: شهید رئیسی دولت کار امید و حرکت، مردمی، عزت‌مندی در سیاست خارجی، زنده کردن امید در مردم، شجاع در موضع انقلابی، خستگی ناپذیر و اهل اخلاق و معنویت بود و شایسته است این روحیه در بدنه دولت جدید و چهاردهم هم نهادینه و توجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha