جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: رأی اعتماد نمایندگان به همه کابینه پیشنهادی رئیس جمهور نشان از وفاق ملی و اتحاد بین مجلس و دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تا کنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با خدمت شبانه روزی و خستگی ناپذیر الگویی بی بدیل برای دولت کنونی و دولت های آینده است. جا دارد از خدمات، زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه مدیران دولت شهید آیت الله رئیسی عزیز تشکر و قدردانی کنم.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه رأی اعتماد نمایندگان به همه کابینه پیشنهادی رئیس جمهور نشان از وفاق ملی و اتحاد بین مجلس و دولت است، افزود: این تأیید همه کابینه برای اولین بار رخ داده است. مجلس آنچه که وظیفه خود بوده را انجام داده دیگر هیچ بهانه ای برای دولت وجود ندارد. الان وقت کار و تلاش و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما بدانند که عملکرد قوی یا ضعیف وزرا و کابینه دولت به خود دولت و مجلس بر می گردد نه رهبری عزیز. دولت پیشنهاد داد مجلس هم تأیید کرد پس مجلس و دولت باید پاسخگو باشند. امیدوار هستیم این دولت در خدمت به مردم و وفاق ملی که شعار داد موفق باشد.

حجت الاسلام پردل بیان داشت: همه باید کمک کنند تا دولت موفق شود چراکه که موفقیت دولت موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شبانکاره با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و نقش ارزشمند این عزیزان در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: در روایات خدمت به مردم همسان با جهاد فی سبیل الله است. یکی از عظیم‌ترین و در عین حال زیباترین جلوه‌های حیات انسانی، در دنیای امروز گرفتار مدرنیته‌زدگی، پدیده نورانی و مبارک خدمة الزوار و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السّلام) در راه‌پیمایی پرشکوه اربعین است.

وی تصریح کرد: در مقابل این فرهنگ که ره‌آورد آن برای انسان و جوامع بشری، افسردگی و اضطراب است؛ خدای متعال به برکت وجود نورانی سیدالشهداء علیه السلام، فرهنگ اربعین را در پیش چشم بشر امروز به نمایش گذارده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha