شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
1

حوزه / مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در هفته دفاع مقدس از بیش از ۲۰ هزار پیشکسوت این عرصه تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سرهنگ پاسدار محمود مهدوی‌فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، به برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس در استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌های این هفته، ستادهای بزرگداشت در سطح استان تشکیل شده، ضمن آنکه خوشبختانه اکثر شهرستان‌ها اولین جلسه این ستاد را تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما در راه فتح قله‌ایم"، نامگذاری شده است، افزود: به حول و قوه الهی در سطح استان کرمان ۸۸ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌گردد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، ادامه داد: از ابتدای مهر، واحد درسی آشنایی با مبانی دفاع مقدس و مقاومت در مجموعه دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان کرمان، به‌صورت رسمی و با حضور اساتید مجرب تدریس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، از کتاب نقش جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در هشت سال دفاع مقدس نیز رونمایی خواهد شد.

سرهنگ مهدوی فرد، ابراز کرد: برای پنجمین سال متوالی برنامه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور و در استان کرمان هم از بیش از ۲۰ هزار پیشکسوت انجام می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین رونمایی از تولیدات مکتوب در حوزه دفاع مقدس، از دیگر اقداماتی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه‌هایی نیز ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha