شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
رونمایی از تابلو

حوزه/ پوستر فراخوان جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در بندر بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، وحید حسن احمدی مجری طرح دهکده گردشگری هلیله باستانی بندر بوشهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس با ساختاری منسجم و در سطح منطقه‌ای در ساحل هلیله باستانی برگزار می‌شود و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد حضور خواهند داشت.

وی افزود: هدف این جشنواره، توسعه فرهنگ نمایش، جذب گردشگر فرهنگی و ترویج گفتمان بین فرهنگی است که با همکاری موسسه فرهنگی نیمدری ساحل بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.

حسن احمدی بیان کرد: این جشنواره به معرفی دهکده گردشگری هلیله و جایگاه خلیج فارس می‌پردازد و محورهای آن شامل "خلیج فارس و مقاومت بوشهر"، "دفاع مقدس"، "حفاظت محیط زیست"، "آیین‌ها و افسانه‌ها"، "گردشگری"، "دریانوردی" و "خلیج فارس در آیینه تاریخ" است.

مجری طرح دهکده گردشگری هلیله باستانی بندر بوشهر، در رابطه با عوامل اجرایی جشنواره یادآور شد: فرید میرشکار پژوهشگر و پیشکسوت عرصه نمایش به عنوان دبیر جشنواره و کاظم ارجمندنیا به عنوان ایده پرداز و نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس منصوب شدند.

حسن احمدی خاطرنشان کرد: مهلت دریافت فرم اعلام حضور در جشنواره تا ۳۱ شهریور و ارسال فیلم نمایش‌ها تا ۳۰ مهرماه است، نتایج بازبینی در پنج آبان اعلام و جشنواره در نیمه دوم آبان برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha