شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
قربانی کرم

حوزه/ مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: مواکب قرارگاه اربعین از 6 صبح روز یکشنبه 4شهریور ماه یک روز کامل در بلوار معنوی پیامبر اعظم با آمادگی صد درصد درخدمت راهپیمایان جاماندگان اربعین خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی قربانی کرم در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: قرارگاه اربعین برای هشتمین سال متوالی، اقدامات لازم را برای خدمت‌رسانی در ایام اربعین حسینی و برگزاری همایش بزرگ راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر قم را فراهم کرده است.

وی افزود: تاکنون برای مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم 50 موکب اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش بینی ما این است که تعداد مواکب به عدد 80 خواهد رسید که خدمات مواکب مختلف است از ایستگاه‌های صلواتی آب، شربت، دم نوش، چای و اطعام گرفته تا خدماتی متنوع فرهنگی، مشاوره و سلامت و درمان غرفه‌هایی هستند که برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان اعلام آمادگی کرده‌اند.

قربانی کرم بیان کرد: دراین دو هفته در استانداری با دستگاه‌های مختلف جلساتی داشتیم. شهرداری همه مناطق هشت گانه در بلوارپیامبر اعظم مستقر هستند و شرکت آبفا هم موضوع آب رسانی را عهده دار شده است و از دوم شهریورماه کارش را شروع کرده است.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اظهار داشت: اداره برق مسئولیت برق رسانی به ایستگاه صلواتی و موکب‎ها و شرکت نفت مسئولیت کپسول‌های ال پی جی را بر عهده گرفته است که در اختیار موکب‌ها قرار بدهد تا برای طبخ غذا مشکل نداشته باشند، شرکت گاز هم در این زمینه پای کار است، اوقاف هم از 31 مردادماه موکب‌های خود را مستقر کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha