چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
کد خبر: 1178233
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
اسکان زائران اربعین

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم گفت: از زمان آغاز به کار قرارگاه مردمی اربعین تا روز ۳۰ مرداد ۲۴ هزار زائر در ۵۰ موکب از ۵ ملیت اسکان یافته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی قربانی کرم مسئول کمیته مردمی ستاد قرارگاه اربعین قم با اعلام این خبر گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، محل اسکان زائران منحصر به یک مکان خاص نیست مکان‌های مختلفی برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم اظهار کرد: در طول مدت برپایی قرارگاه اربعین به طور شبانه‌روزی در زمینه اسکان و پذیرایی زائران در قم به عنوان عمود اول درخدمت زوار اربعین حسینی خواهیم بود.

قربانی کرم با بیان اینکه زوار اربعین در قرارگاه شاه جمال الدین از خدمات بهداشت و درمان نیز بهره مند خواهند بود افزود: نیروهای بهداشت و درمان با مسئولیت خانم زارعی از ۲۴ مرداد ماه در قرار گاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین مستقر شده اند و در سه شیفت کاری صبح ، عصر و شب در خدمت زوار هستند.

وی با اشاره به همکاری استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه علی بن ابیطالب‌(ع) برای زمینه‌سازی خدمت‌رسانی به زائران اربعین بیان کرد: مانند هر ساله همه دستگاه‌ها پای کار هستند.

به گفته مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم، طی این مدت حجت الاسلام روانبحش نماینده مردم قم در مجلس، حجت الاسلام حسینی مقدم معاون امور اجتماعی و زیارت استاندار، سردار موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم، سعید محمدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم از قرار گاه اربعین بازدید داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha