چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
جاماندگان اربعین به تماشای «قصه‌های واقعی» بنشینند

حوزه/ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان هم‌زمان با اربعین حسینی نمایش «قصه‌های واقعی» را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمایش «قصه‌های واقعی» براساس داستانی از کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

این اثر نمایشی با نویسندگی و کارگردانی راحله شمس‌آبادی از سفارش‌های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان است.

محمد اعیانی‌فرد و راحله شمس‌آبادی بازیگران این نمایش هستند و سایر عوامل آن عبارتند از مشاور کارگردان حسن دادشکر، دستیار کارگردان ملیحه اعیانی‌فرد، طراح آواز وحید ابوالقاسمی، طراح صحنه و لباس محمد اعیانی‌فرد و آهنگساز فرید نوایی.

در خلاصه نمایش «قصه‌های واقعی» آمده است: مریم و پدرش در حال آماده‌سازی مراسم عزاداری امام حسین(ع) هستند که با لباس و وسایل تعزیه مواجه می‌شوند، مریم از پدرش می‌خواهد که با هم تعزیه و قصه‌هایی از واقعه کربلا را اجرا کنند.

نمایش «قصه‌های واقعی» اول تا پانزدهم شهریور به‌صورت سیار و محیطی در محوطه باز مرکز تئاتر کانون، موزه تاریخ و تماشاخانه سیار کانون استان تهران اجرا می‌شود.

این نمایش به‌صورت نذر فرهنگی با هماهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران روز اربعین در شهر ری و در روزهای بعد در مناطق کم برخوردار و روستاهای حاشیه تهران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha