پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
کد خبر: 1178261
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
تهامی

حوزه/ گروه تبلیغی آیت الله تهامی امسال در مسیر پیاده روی اربعین همپای با دیگر گروه های تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به ارائه خدمات مؤثر تبلیغی می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، گروه تبلیغی آیت الله تهامی نیز امسال در مسیر پیاده روی اربعین همپای با دیگر گروه های تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به ارائه خدمات موثر تبلیغی می پردازد.

یکی از مبلغان گروه تبلیغی آیت الله تهامی در این مسیر به تبیین برکات تربیتی پیاده روی اربعین پرداخت و با اشاره به حضور و میهمان نوازی عراق از حضور زائران در طریق مشایه، گفت: یکی از برکات پیاده روی اربعین برکات تربیتی آن است؛ چه نسبت به مردم خوب و مهمان نواز عراق و چه نسبت به زائرانی که از جای جای ایران در این مسیر حضور می یابند.

وی ادامه داد: وقتی خانواده ها با هم بسیج، هماهنگ و همراه می شوند، کوچک ترها عشق بزرگ ترها به زائران اباعبدالله(ع) و این مهمان نوازی را که می بینند، طبعا بر همین خوی نیز رشد می کنند و این عشق به اهل بیت علیهم السلام در خون آنان جریان پیدا می کند.

مبلغ گروه تبلیغی آیت الله تهامی با اشاره به انس و محبت بین خانواده ها در مسیر پیاده روی اربعین، اظهار داشت: در این مسیر عشق و علاقه دسته جمعی نسبت به اهل بیت علیهم السلام که ما از آن تعبیر به هیئت خانوادگی می کنیم شکل می گیرد و برکات زیادی دارد و سبب پیوند و مودت بین ملت های مسلمان می شود که در همین راستا امیدواریم این پیوندها و علاقه ها بین مردم و ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام روز به روز بیشتر از گذشته شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha