جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
نشست خبری استانداری

حوزه / نظری گفت: برنامه دهه آخر صفر به‌عنوان یک برنامه جاری و سالانه در دستور کار استانداری است، مشهد مقدس در دو مقطع با حضور اوج زائر روبرور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی، اظهار داشت: این افراد الگویی از مدیریت و خدمت به مردم بودند، شهید رجایی و شهید رئیسی به همراه یاران خود برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در هفته دولت وزارت کشور تحت سامانه من تاک پروژه‌های یک ساله خود را را جمع‌بندی و ارائه می‌کند، افزود: امسال هم توسط دستگاه‌ها با ثبت در این سامانه این مهم صورت گرفته و بیش از ۹۹۷۶ پروژه افتتاح خواهد شد که ارزش آن ۶۷ هزار و ۱۹۶ میلیارد تومن است و توسط دستگاه‌ها طی یک سال گذشته انجام گرفته یا در مسیر اجرا بوده و در هفته جاری به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار خراسان رضوی، با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم مسئله محوری بود، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها، اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌ها که بر حسب طراحی برنامه شروع به کار دولت سیزدهم براساس مسئله محوری صورت گرفت.

وی با اشاره به آغاز به کار رسمی فعالیت دولت چهاردهم از امروز، گفت: از آغاز دولت سیزدهم تا به امروز ۳۴ کلان مسئله در استان خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف بررسی شد، از جمله در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسائلی مطرح گردید که در همین راستا اهداف عملیاتی و پروژه‌ای تعریف شد.

نظری به بهره‌برداری از ۴ نیروگاه در سه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در بخش‌های برق، آب، صنعت و کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفته، همچنین ایجاد نیروگاه‌ها در بخش‌های صنعتی، خدماتی و خانگی نقش موثری داشته است.

استاندار خراسان رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه پیرامون برنامه‌های دهه صفر این نهاد، ابراز کرد: برنامه دهه آخر صفر به‌عنوان یک برنامه جاری و سالانه در دستور کار استانداری است، مشهد مقدس در دو مقطع با حضور اوج زائر روبرور است، دو قرارگاه استانی در این ایام فعالیت می‌کنند که برنامه ریزی‌های مقدماتی و پیش بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است، البته با توجه به تجارب دستگاه‌های مختلف درسه سال گذشته جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha