پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
مهدوی

حوزه/ مبلغ گروه جهادی تبلیغی خراسان شمالی گفت: مبلغان در طریق مشایه به تناسب نیازهای تبلیغی مناطق در قالب گروه های سه نفره و در مساجد، مواکب و مسیر پیاده روی حضور پیدا کرده‌اند.

حجت الاسلام مهدوی از مبلغان گروه جهادی تبلیغی خراسان شمالی که این روزها در طریق مشایه توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را دارد، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه از مشهد، اظهار داشت: این روزها در کربلا به تبلیغ می‌پردازیم و برنامه در قالب گروه‌های سه نفره برنامه‌ریزی و هر یک در نقطه‌ای به فعالیت تبلیغی خود مشغولند.

وی با بیان اینکه حضور و فعالیت مبلغان در هر منطقه، متناسب با نیازهای تبلیغی آنجاست، تصریح کرد: روزهای اول نیازهای مناطق ارزیابی و بر این اساس تلاش شد برنامه ریزی دقیقی برای حضور مبلغان صورت بگیرد، عده‌ای از مبلغان پاسخگوی مسائل شرعی و عده‌ای برنامه‌های پرده خوانی را با ظرافت‌های خاص و به صورت موثر اجرا می‌کنند.

مبلغ گروه جهادی تبلیغی خراسان شمالی، با اشاره به ضرورت حضور گسترده‌تر مبلغان خواهر در سال‌های آینده به تناسب نیازهای تبلیغی، خاطرنشان کرد: چند مسجد شیعیان در عراق را نیز جهت انجام فعالیت و رسالت تبلیغی خویش در اختیار داریم و مبلغان از فرصت‌های مغتنم تبلیغی موجود در مساجد، مواکب، طریق مشایه و در میان زائران بهره می‌برند.

حجت الاسلام مهدوی، ابراز کرد: امسال طلاب رسانه و مبلغان بین الملل فعالیت‌های گسترده‌ای دارند و با همه وجود و اخلاص به بازتاب، انعکاس و روایت این راهپیمائی عظیم و میلیونی و تلاش مبلغان حوزه می‌پردازند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha