پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
تابانی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان بر اهتمام مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه بر تبیین فضائل سید الشهدا(ع) برای زائران حسینی با اجرای برنامه های موثر فرهنگی تبلیغی تاکید نمود.

حجت الاسلام تابانی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: این روزها همراه با کاروانی از مبلغان حوزه در کربلا، در طریق مشایه و در شهرهای نجف و کوفه به ارائه خدمات تبلیغی برای زائران سید الشهدا(ع) می پردازیم و در مسجد کوفه و سهله نیز مبلغان فعالیت تبلیغی خوبی داشتند.

وی اجرای چهارپایه خوانی، کار با کودک، برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و پاسخ به سوالات دینی و بین الصلاتین را از جمله مهمترین اقدامات تبلیغی مبلغان حوزه دانست و تصریح کرد: در این مسیر مبلغان با انجام سخنرانی های کوتاه و بین الصلاتین هر شب در مسیر و جمع مردم حاضر می شوند و قبل از نماز نیز حلقه های معرفت برگزار می شود.

سرگروه مبلغان مسیر نجف با بیان این که مبلغان در این مسیر همچنین به بیان احکام و مسائل اعتقادی می پردازند و در گعده های علمی تلاش دارند حقیقت مسیر سید الشهدا(ع) را برای زائران تبیین کنند، عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال همه مبلغان و زائران را در مسیر حق و حقیقت که مصداق اتم آن سید الشهدا(ع) است رهنمون سازد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha