چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
بازدید

حوزه/ در جریان اعزام مبلغان به مسیر راهپیمائی عظیم و میلیونی اربعین، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در جمع مبلغین گروه جهادی شهید روح الله عجمیان واقع در عمودهای مسیر مشایه حاضر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در جریان اعزام مبلغان به مسیر راهپیمائی عظیم و میلیونی اربعین، حجت الاسلام والمسلمین منتظری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در جمع مبلغان گروه جهادی شهید روح الله عجمیان واقع در عمودهای مسیر مشایه حاضر شد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و خدمات تبلیغی ارائه شده از سوی مبلغان این حوزه به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، قرار گرفت.

مبلغان گروه جهادی شهید روح الله عجمیان به تبادل نظر در خصوص خدمات ارائه شده و همچنین انتقال تجربیات پرداختند و به بیان بازخوردهای حضور معمم مبلغان در این اجتماع عظیم بین المللی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان نیز در جریان این دیدارها با مبلغان، بر لزوم برطرف کردن نیازهای معنوی و تلاش در جهت معرفت افزایی زائرین تأکید و آن را یکی از مهم‌ترین خدمات برای زائرین عتبات برشمرد.

شایان ذکر است گروه جهادی شهید روح الله عجمیان در ایام اربعین در مسیر مشایه و عمودهای ۱ تا ۱۵۰ به ارائه انواع خدمات تبلیغی پرداختند که بیان مسائل شرعی، تبلیغ چهره به چهره، چارپایه خوانی، غرفه کودک و نوجوان و راهنمایی زائرین از جمله فعالیت‌های صورت گرفته برای زائران سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha