جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
تصاویر/ پیاده روی اربعین حسینی نجف به کربلا در مسیر طریق العلما

حوزه/مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: جاذبه حسینی در میدان عملی با عنوان اربعین؛ تمامی انسان‌های آزاده جهان را در کنار هم جمع و متحد کرده است.

خانم خدادادی مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک گفت: اربعین نقطه اتحاد بین ملت‌های مسلمان است.

وی تصریح کرد: جاذبه حسینی در میدان عملی با عنوان اربعین؛ تمامی انسان‌های آزاده جهان را در کنار هم جمع و متحد کرده است.

خدادادی افزود: اربعین نمادی از هویت حقیقی جبهه حق در دوره غیبت است.

وی خاطرنشان ساخت: در واقع حضور مسلمانان از سراسر جهان در اجتماع باشکوه اربعین؛مصداق عملی آیه قرآن می‌باشد که خداوند متعال فرمودند :(و قل جا الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا: بگو حق فرا رسید و باطل مضمحل و نابود شد و اصولاً باطل نابود شدنی است ).

مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه در ادامه گفت: حقیقت اربعین پیروزی حق بر باطل است که شیعیان با گرامی‌داشت آن پیروزی امام زمان(عج) و یارانش را فریاد می‌زنند اربعین اثبات کننده ولایت بر حق اهل بیت علیهم السلام و اولی الامر ایشان است.

وی اظهار داشت: جامعه‌ای که عاشقان حسینی در آن ظهور و حضور دارند جامعه صالح است که می‌تواند مقدمه ظهور جامعه مهدوی باشد، نابودی باطل و بقای حق سنت و قانون الهی است.

خدادادی بیان کرد: اربعین حرکت عظیم عمومی و مردمی است که با تکیه بر دستورات خداوند و پیروی از سیره ائمه علیهم السلام در پیروی از حق منجر به نابودی باطل خواهد شد.

وی افزود: اربعین نوید پیروزی تمام مسلمین جهان و نابودی استکبار و استعمار خواهد بود ، پیام آور اتحاد و حرکت و تمرکز وحدت جهان اسلام به سمت نابودی باطل است‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha